Gaur egun komunikazioa dimentsio eta formatu anitzekoa eta “biderkatzailea” da. Jada ez dago soilik jarduera-gune batean “funtzionatzen” duen estrategiarik. Kontsumitzailea nonahi dago eta guztiz ulergarriak diren edukiak bilatzen ditu, balioa ematen dutenak, eta horren parte izan nahi du.

360ºko Komunikazio planak kontsumitzaileari bilatzen ari dena emateko era eraginkorra dira, espazio fisikoetan nahiz birtualetan aritu. Baina batez ere sormena, mezuak eta mugikortasuna bateratu nahi du helburu batekin: komunikazioa ez dadila zentzu bakarrekoa –kontsumitzaileak beti esku hartu behar du–, ez une bakarrekoa izan –komunikazioak kontsumitzailearen atzetik joan behar du–.

Edukiak:

  • XXI. menderako marka garapenerako estrategia  (Partaidetza eta 360ª) Bilboko (B) eredu bezela hiriaren markan
  • On-Off komunikazioa. 360ºko harreman estua arrakastarako bermea
  • XXI. mendeko komunikazioren gakoak